Avui una referència ràpida
Avui una referència ràpida, quan és triga d’Igualada a Barcelona?
Segons la via Michelin: Trenta set minuts.
Autobús avui: Dues hores.
Distància entre Igualada i Barcelona: Seixanta quilometres (aprox.).
Velocitat mitjana de l'autobús: Trenta quilometres per hora.
Em sembla que és poden treure les conclusions pertinents.
Wednesday, October 17, 2007
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
8 comments:
plegar a les 8 del vespre sense ganes de posar-te en un bus ronyós que tarda hora i mitja per fer un trajecte que duraria 45 min si no fos per totes les parades que fa.
i que estiguis a la parada i pari el bus i et digui que no hi cap ningú més i t'has d'esperar a les 21h (si no va tard ni ple)...
tot això, fa cagar.
I jo em pregunto, per que la gent no fa alguna cosa?
Autobús directe Igda-Bcn: 1h 30 min a les 7:30
Carrilet: 1h 24 min.
Eix Transversal Ferroviari : 40 min (i donant la volta per Manresa).
A sobre els contraris al Pla Director no ho volen.
l'eix transversal ferroviari preveu un nou ramal directe entre Igualada i Martorell, que es connectara amb el traçat del "AVE", de manera que tindrem enllaç directe amb ample europeu entre Igualada i Barcelona. El trajecte. En una segona fase, entraria en joc el ramal de Igualada a Manresa, i posteriorment, el ramal entre Manresa i el Aeroport de Girona.
La veritat, es que la polemica del PDU es una altra, desgraciadament, pero els interessos legitims, pero molt concrets i individuals de agricultors (subvencionats entre tots nosaltres) i propietaris de "xalets de l'espelt" son incompatibles amb les previsions del PDU (aquest pla, en realitat no obliga a creixer, nomes diu que si es creix, es fara de aquesta manera, cosa que la gent tampoc no enten, pero bueno).
La veritat es que no es pot tenir tot, si tenim un corredor de Velocitat Alta el q no podem fer es no donar res a canvi, en aquest cas, permetre ocupar nou territori per a us residencial i industrial.
Be, no se, nomes es un comentari... total, per a tot aixó falten 20 anys, i l'Hi$pano mentres seguira amb el seu negoci...
Coses que es poden fer (jo havia fet en els anys llunyans en què havia d'anar a BCN):
-Omplir de reclamacions l'oficina de la Igualadina
-Adreçar-se a Transports de la Gene
-Adreçar-se al Síndic de Greuges
Només us puc dir que després d'un any insisting per aquestes vies vària gent vam aconseguir una inspecció, una multa i una "certa" millora del servei. Progressivament tornà a degenerar...
No barregeu el Pla Director amb el dèficit del transport... és això el que volen. "Digueu que sí al pla i a canvi millorem els transports". Això no s'ho creu ningú; la xacra del transport públic a l'Anoia no ha de ser a canvi de malmetre el territori. El problema dels polítics és que no agafen mai el transport públic, si no ja faria anys que tot estaria solucionat.
Malauradament per a tu, ordenar el territori implica ordenar infraestructures, transport, evidentment que transport públic, creixements i usos del sol i espais oberts. No se, t’agradi o no esta barrejat, sinó ho estigues no seria ordenació del territori, seria ordenació sectorial. El territori es una suma de tot, que vols que et digui. I un pla Director Urbanístic és una eina d’ordenació territorial. Insisteixo en una idea, per que al final la demagògia no te límits. Un pla director urbanístic el que diu es que si es creix, es farà d’aquesta manera, no de cap altre. Ara, que finalment es creixi.... qui tingui una vola de vidre ja ens ho dirà. Per cert, ves a veure com ha crescut l’Espelt els darrers anys i diguem si es molt “ecològic”.
Que tal esta el transport públic a l’Espelt?? Per cert, que ni soc polític ni redactor del pla ni tinc cap afiliació ni simpatia per cap polític local, ni per cap plataformero local. Ho dic pq de seguida s’aixequen sospites, que es lo facil.
segons m'han dit el projete constructiu del carril bus de la b-23 està a punt de sortir a informació publica.
Post a Comment